Wczytuję dane...

Profil firmy

Hama – Fabryka dobrych pomysłów!

Już od pierwszych dni działalności firmę charakteryzuje kreatywność, innowacyjność oraz ciągłe poszukiwanie nowych, atrakcyjnych rozwiązań technicznych w dziedzinie wszelkich akcesoriów.

To jest Hama!

Wiodący specjalista w dziedzinie akcesoriów

Z ofertą 18.000 produktów Hama jest wiodącym specjalistą w dziedzinie akcesoriów foto, video, audio, telekomunikacja, multimedia, zatrudniając około 2500 pracowników na całym świecie.

Tylko w siedzibie firmy w Monheim, w Niemczech pracuje ponad 1500 osób z duzym osobistym zaangazowaniem w sukcesy przedsiebiorstwa. Dzialania centrali wspierane sa przez liczne filie oraz partnerów handlowych w calej Europie, gdzie zatrudnionych jest okolo 800 pracowników. W ten sposób Hama jest obecna na swiatowych rynkach ze swoimi wysokiej jakosci produktami i kompetentna obsluga.

Hama Polska

Milowym krokiem w procesie podboju rynków wschodnich było otwarcie w roku 2000 nowego oddziału Hama w Polsce. Hama Polska została utworzona 01.10.2000 w stolicy Wielkopolski – Poznaniu. Rozwijając dystrybucję akcesoriów w całym kraju Hama odnotowała liczne sukcesy, konsekwentnie budując swój prestiż i markę. Dzięki poświęceniu i wielkiemu zaangażowaniu swoich pracowników Hama rozrosła się, zmieniając swój profil z małej, zatrudniającej kilka osób firmy, na firmę średnią z dużymi perspektywami na przyszłość.

Hama Polska posiada w swojej aktuanej ofercie ponad 4. 000 produktów, gwarantując jednocześnie ich wysoką jakość oraz różnorodność.

Polityka asortymentowa Hama Polska polega na wprowadzaniu na rynek najnowszych światowych trendów i utrzymaniu pełnej dostępności produktów. Ciągły kontakt z pasjonatami techniki, użytkownikami PC, GSM, fotografikami pozwala nam na wyczucie potrzeb naszych klientów.

Hama zyskała swój wysoki prestiż wśród klientów jednak nie tylko dzięki szerokiej palecie oferowanych produktów ale również dzięki stworzeniu zaawansowanego i sprawnego systemu opieki nad klientem. System ten pozwala na szybkie rozwiązywanie problemów zarówno współpracujących z nami wielkich sieci handlowych, jak również minejszych partnerów handlowych.
Do naszych najważniejszych klientów należą przede wszystkim duże sieci hipermarketów, takich jak: MediaMarkt, Saturn, Carefour, Auchan, Tesco, Avans, ElectroWord, Selgros i Macro. Nie zapominamy również o innych partnerach handlowych, oferując równie wysoką jakość naszych usług i towarów.

Do naważnieszych zalet firmy Hama Polska można zaliczyć:

  • Przede wszystkim marka

    Dobrze rozpoznawana marka i znak handlowy to podstawa! Akcesoria Hama zyskały już swoich zwolenników w całej Europie i na świecie, o czym może świadczyć choćby liczba wielu przedstawicielstw Hama rozsianych po wszystkich kontynentach.

  • Po drugie – różnorodny asortyment

    Spełnianie nawet najbardziej wyszukanych życzeń klientów w dziedzine akcesoriów jest dla nas prowdziwą przyjemnością oraz ambicją!

  • Po trzecie – Sprawnie działający serwis

    to najsilniejszy dział w naszej firmie, który tworzy serce całego systemu opieki nad klientem. Błyskawiczna reakcja na zamówienia, opieka i zaangażowanie handlowców pracujących w terenie to z pewnością zalety pozwalające uzyskać miano nowoczesnej firmy na miarę XXI wieku.

  • Po czwarte – System Hot-Line

    to najmłodsza komórka w naszej firmie, jednak z wielkimi widokami na przyszłość. Już w chwili obecnej system informacji Hot-Line pozwala naszym klientom w bezpośrednim kontakcie z serwisantem na uzyskanie najważniejszych informacji o produkcie oraz doborze odpowiednich akcesoriów.

  • Po piąte – magazyn - solidny fundamet firmy!

    Hama Polska posiada obecnie magazyn o powierzchni 1700 m², mieszczący ponad 2000 palet, dokonując wysyłki ponad 5 tyś. produktów dziennie, a dzięki dwuzmianowemu systemowi pracy możemy szybko i sprawnie realizować wszystkie zamówienia.

    Po złożerniu tych wszystkich elementów w jedną całość wyłania się obraz firmy nowoczesnej, sprawnie działającej, przyjaznej kientom, która dostosowuje się w każdym względze do ich potrzeb oraz firmy o przejrzystych strukturach, co gwarantuje dużą wydajność pracy.

Po pierwsze jakość!

Już od pierwszych dni działalności, filozofią firmy jest wykorzystanie podnoszących jakość najnowszych rozwiązań technicznych.

Tak na przykład w 1997 r. uruchamiając nowoczesne centrum logistyki i wysyłki z w pełni zautomatyzowanym wysoko-regałowym magazynem oraz poziomem technicznego wyposażenia i serwisu, wyznaczono nowe kryteria jakości.

Oprócz wykorzystania najnowszych rozwiązań technicznych firma kładzie szczególny nacisk na aktywne zarządzanie jakością.

W dobrze wyposażonych laboratoriach przy użyciu specjalnie opracowanych testów, zespół specjalistów dba o utrzymanie najwyższej jakości.

Centrum logistyki i wysyłki opuszcza tylko w pełni sprawny towar.